0
0

آموزش سرمایه گذاری و نوسانگیری در بازار پرسود طلای آبشده

آموزش خرید طلای آبشده به صورت فیزیکی

اگر در جستجوی یک آموزش تخصصی در زمینه خرید  طلای آبشده هستید ما یک ویدیو آموزش کامل براتون آماده کردیم که ​​​​​​​در این ویدیو هر آنچه باید درباره طلای آبشده بدانید ، گفته شده است.

 

کسب ‌و کار طلای آبشده از نوع کسب ‌و کارهایی می‌باشد که دارای رمز و رازهای بسیاری است که اگر آگاهی و دانش کافی را نسبت به این شغل نداشته باشید امکان دارد در کارتان با شکست مواجه شوید. 

احاطه بر شناخت طلای آبشده نه تنها اعتماد به نفس شما را در کسب و کار افزایش می دهد بلکه باعث می شود با آگاهی کامل و دانش بیشتری وارد دنیای حرفه کسب و کار خود شوید و در نهایت نشان دهید که چقدر در کسب و کار خود قدرتمند هستید.

این ویدیو آموزش بینظیر رو به صورت هدیه و کاملا رایگان در اختیارتون قرار دادیم تا کامل با بازار آبشده آشنا بشین و در موقع خرید طلا سرتون کلاه نره!!

آموزش نوسانگیری طلا در اتاق ها و سایت های معاملاتی

در بازار طلای آبشده  علاوه بر معاملات فیزیکی یه سری معاملات هم به صورت مجازی در بستر اتاق ها یا سایت های معاملاتی انجام میگیره که در ویدیوی پایین نحوه انجام  این نوع معاملات رو کامل خدمتتون توضیح دادم.

این نوع معاملات بسیار پرریسک هستند و متاسفانه اکثر افراد بدون اطلاع و آگاهی کافی وارد فضاهای معاملات طلای آبشده به صورت مجازی می شوند و چون دانش کافی ندارند دچار ضرر های سنگین میشوند و توصیه میکنم بدون آموزش اصلا وارد همچین فضایی نشین.

💠 آیا اتاق ها و سایت های معاملاتی معتبر هستند؟

رفقا من بهتون صفر تا صد کار تو اتاق ها رو آموزش دادم ولی در حال حاضر اتاق های معاملاتی زیادی در تلگرام فعالیت میکنند که متاسفانه اکثر این اتاق ها معتبر نیستند و با دستکاری هایی که انجام میدن باعث میشه کاربران ضرر کنند.

پس بهتره به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات نگیرین و سراغ اتاق های معاملاتی تلگرام نرین که احتمال این وجود داره که سرمایتون رو از دست بدین و در ادامه این صفحه بهتون راه جایگزین رو معرفی میکنم.

 

معرفی اتاق معاملاتی معتبر

💠 پس کجا و چگونه معامله کنیم؟

به عنوان کسی که سال ها در این بازارها بودم میخوام تجربیاتم رو در اختیارتون بزارم تا شما دچار ضرر نشین.

اگر میخواین به صورت حرفه ای تو بازار طلا فعالیت کنین اول باید اصولی و خیلی کامل  آموزش ببینین چون اگر برای آموزش هزینه نکنین مطمئن باشین که چند ده برابر اون رو در بازار ضرر میکنین و در آخر هم شکست میخورین.

و بعد از اینکه آموزشتون رو تکمیل کردین  بهتره از صرافی ها  و بروکر های معتبر استفاده کنین و روی انس طلا و سایر جفت ارز ها معامله کنین.

حالا در کنار اینکار میتونین با یه سرمایه کم در سایت های معاملاتی هم ترید کنین و روزهایی که بازار باز هست و هیجانی نیست ترید هاتون رو در بازار طلای ایران و در سایت هایی مثل صدرگلد و کیوان گلد انجام بدین ، البته وقتی لذت ترید در بازار های جهانی رو تجربه کردین بعید میدونم تو بازار ایران ترید کنین😁

💠 برای آموزش معامله گری در بازار طلا باید در کدوم دوره شرکت کنم؟

اگر به دنبال یک دوره آموزش نوسان گیری در بازار طلا هستید که به صورت حرفه ای و تست شده باشد ( شامل بهترین استراتژیهای  نوسان گیری باشد) ثبت نام در این دوره ، بدون شک می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه ی نوسانگیری در بازار طلا باشد.

 

برای موفقت تو بازار طلا دیدن این دوره از نون شب براتون واجب تر هست ، چرا که در این دوره حرف هایی رو میشنوین که هیچ جا بهتون نمیگن!!

در دوره نوسانگیری طلا صفر تا صد تحلیل و معامله گری در بازار طلا آموزش داده شده و شما میتونین با استفاده از این دوره به یک معامله گر حرفه ای تبدیل بشین📈

در ضمن در این دوره صرافی معتبر و امن برای ترید با خیال راحت در بازار طلا معرفی شده است.

رفقا در حال حاضر اتاق های معاملاتی تلگرام معتبر نیستند و ما از سایت های ایرانی مثل آسا گلد (صدرگلد) و کیوان گلد هم استفاده نمیکنیم علتش هم اینه که بازار ایران زیاد تعطیل میشه و اکثرا نرخ نیست و همچنین با سرمایه زیاد نمیشه تو این سایت ها کار کرد برای همین خودمون از طریق صرافی ها روی انس طلا یا سایر ارز ها ترید میزنیم.