0
0

مشاوره تلفنی بورس و بازار سرمایه

افراد زیادی هستند که با سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی به دنبال کسب درآمد هستند. با این حال، نوسانات در این بازارها باعث شده تا ریسک سرمایه‌گذاری در آنها بسیار بالا برود. یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش این ریسک، استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری شخصی مانند مشاوره تلفنی بورس است.

 

بازار سرمایه و بورس یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری شخصی است. در سالیان گذشته کمتر کسی با این بازار آشنایی داشت و تنها درصد کمی از افراد جامعه کد بورسی داشتند. اما برخی اتفاقات منجر به استقبال مردم از این بازار شد. از جمله این اتفاقات می‌توان به بحران ارزی سال 97 و همچنین آزادسازی سهام عدالت اشاره کرد. 

سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نه تنها موجب منفعت شخصی برای سرمایه‌گذاران می‌شود، بلکه در رونق تولید و تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت‌ها نیز نقش بسزایی دارد. با این حال، بسیاری از مردم به علت نداشتن دانش بورسی، از این سرمایه‌گذاری در بورس خودداری می‌کنند. 

واقعیت امر نیز آن است که سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز به دانش سرمایه‌گذاری دارد که اکثر افراد جامعه نسبت به آن ناآشنا هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش دانش سرمایه‌گذاری و همچنین کاهش ریسک در بازار سرمایه، استفاده از مشاوره تلفنی بورس است. مشاوره بورس به شما کمک می‌کند تا ضمن یادگیری دانش مورد نیاز، بتوانید سبد سهام خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که بیشتری بازدهی را داشته باشد. 

مشاوره تلفنی بورس چه کمکی به ما میکند ؟

سرمایه‌گذاران معمولا به دنبال آن هستند تا از سهام پربازده اطلاع داشته باشند، وضعیت سود و زیان شرکت‌ها را بدانند و از همه مهم‌تر زمان خرید و فروش سهام‌ شرکت‌های مختلف را یاد بگیرند. مشاوره تلفنی بورس در این موارد می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند. اما سوال این است که چرا مشاوره تلفنی؟ 

در پاسخ باید گفت که این روش یکی از بهترین روش‌ها جهت دریافت مشاوره بورس و سرمایه‌گذاری است. چرا که به راحتی می‌توانید با یک تماس ساده از مشاوره خبره بازار سرمایه مشورت بگیرید و نیازی به ملاقات حضوری و دردسرهای مربوط به آن نیست. ضمن آنکه مشاوره تلفنی بورس نسبت به سایر روش‌های مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس، هزینه به مراتب پایین‌تر و ناچیزی دارد. 

از آنجا که اکثر سرمایه‌گذاران به دنبال معرفی سهام‌های پربازده، تحلیل مختصر وضعیت شرکت‌ها یا کسب اطلاع از آینده بازار بورس هستند، بنابراین یک مشاور بورسی می‌تواند به راحتی به روش تلفنی به این سوالات پاسخ دهد. 

مشاوره خصوصی بورس

 علاوه بر مشاوره تلفنی بورس به شیوه‌های دیگر نیز می‌توان در این حوزه مشاوره گرفت که از جمله آنها می‌توان به مشاوره خصوصی بورس اشاره کرد. چنانچه شما قصد دارید تا منابع مالی قابل توجهی را وارد بازار سرمایه‌ کنید، پیشنهاد ما این است که از این نوع مشاوره استفاده کنید. 

همچنین اگر قصد دارید تا به صورت هدفمند و طولانی مدت در بازار سرمایه کشور سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است از خدمات مشاوره خصوصی بورس استفاده کنید. چنین مشاوری رابطه بیشتری با شما داشته و صرفا به معرفی سهام‌های پربازده یا اصطلاحا ارائه سیگنال اکتفا نخواهد کرد. این در حالی است که مشاوره تلفنی بورس بیشتر در این حوزه‌ها می‌تواند به شما کمک کند. 

طبیعی است که هزینه دریافت مشاوره خصوصی بورس معمولا از مشاوره تلفنی بورس و سایر روش‌ها بیشتر خواهد بود. چرا که شما می‌توانید با یک مشاور بورسی جلسه ملاقات حضوری نیز داشته باشید و با وی در ارتباط باشید. 

شرکت اینکام نت به عنوان یک مشاور سرمایه گذاری در بازار بورس

شرکت اینکام نت با توجه به تجربه طولانی مدت خود در بازار های مالی، بورس ایران و بورس بین الملل و رمز ارزها و با کسب دانش فراوان از آن ، به مهارت  لازم و حرفه ای بسیار با ارزشی در این زمینه دست یافته است .

 شرکت اینکام نت علاوه بر اینکه نقش یک مشاور حرفه ای در مدیریت سرمایه را برای شما ایفا می کند با افتخار این مهارت را در اختیار دانشجویان خود نیز قرار می دهد به امید آن که سطح آگاهی افراد در زمینه مدیریت سرمایه و رضایت مندی استفاده از مشاور حرفه ای در مدیریت سرمایه بالا برود و استفاده از این مشاوران حرفه ای در کشور عزیزمان به یک امر عادی تبدیل گردد .

علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بورس می توانید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان در اسرع وقت درخواست شما را بررسی و با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره خصوصی