0
0

نحوه معاملات طلا در اتاق های تلگرام و سایت های معاملاتی

2021 بازدید
کانال vip سیگنال بورس

مطالب نوشته شده در این مطلب تجربیات شخصی بنده هست که طی چندین سال فعالیت در بازار طلا بدست آمده است پس حتما با دقت بخونین که خیلی به کارتون میاد.

💠 معرفی اتاق های معاملاتی

اتاق های معاملاتی در بستر تلگرام بصورت پلتفرم “گروه تلگرامی” مشغول فعالیت هستند، نحوه انجام معاملات به این گونه می باشد که شما بعد از واریز وجه تضمین به اندازه ی حجم درخواستی می توانید مشغول انجام معامله شوید.

 

✅درواقع در گروه های معاملات طلا(اتاق)نیازی به واریز کل مبلغ طلا برای انجام معامله نیست و شما با واریز مبلغی ناچیز به عنوان وجه تضمین فقط لفظ حجم درخواستی را معامله خواهید کرد و سود و زیان آن برای شما محاسبه خواهد شد.

 

درصورت درخواست می توانید طلای فیزیکی را بعد از واریز مابقی مبلغ بصورت حضوری یااز طریق پست(برای افراد شهرستان ودور از محل اتاق)از اتاق تحویل بگیرید ، در صورتی که مبلغ خرید شما پایینتر از تسویه باشد و دارای تمکن مالی باشید دریافت طلای فیزیکی در این شرایط به صلاح شما خواهد بود‌.

پس ما باید در اولین قدم در یک اتاق معاملاتی ثبت نام کنیم ، و با قوانین آن اتاق آشنا شویم.

 

آموزش جامع نحوه معاملات طلا به صورت مجازی

💠لفظ دادن چیست؟

لفظ دادن یعنی پیشنهاد خرید یا فروش طلای آبشده در اتاق معاملاتی…

 

⭕️نحوه‌ی ارایه‌ی لفظ در گروه

 

🔹لفظ، درخواست طلای آبشده است که دارای اطلاعات زیر است:

 

  • تعداد واحد ( ۱۰۰ گرم) درخواستی
  • تقاضای خرید یا فروش
  • نرخ مظنه‌ی درخواستی

🔹ارایه‌ی لفظ در گروه معاملاتی به صورت زیر است:

🔵لفظ خرید: اگر به عنوان نمونه، متقاضی خرید 100 گرم طلای آبشده در نرخ مظنه‌ی 2٫788٫000 تومان هستید در گروه عبارت زیر را ارسال کنید   1خ 2788

🔴 لفظ فروش: اگر به عنوان نمونه، متقاضی فروش 100گرم طلای آبشده در نرخ مظنه‌ی 2٫803٫000 تومان هستید در گروه عبارت زیر را ارسال کنید  1ف 2803

📣توجه هر واحد معادل 100گرم طلای آبشده است.

 

رفقا صادقانه بهتون بگم تنها راه موفقیت تو این بازار آموزش دیدنه اینجا بورس نیست که با سیگنال معامله کنید و موفق بشین⛔️

💠 آیا اتاق ها و سایت های معاملاتی معتبر هستند؟

رفقا من بهتون صفر تا صد کار تو اتاق ها رو آموزش دادم ولی در حال حاضر اتاق های معاملاتی زیادی در تلگرام فعالیت میکنند که متاسفانه اکثر این اتاق ها معتبر نیستند و با دستکاری هایی که انجام میدن باعث میشه کاربران ضرر کنند.

 

پس بهتره به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات نگیرین و سراغ اتاق های معاملاتی تلگرام نرین که احتمال این وجود داره که سرمایتون رو از دست بدین و در ادامه این صفحه بهتون راه جایگزین رو معرفی میکنم.

 

در مورد سایت های معاملاتی هم که در این زمینه وجود دارند من از همشون استفاده کردم و اکثرا از لحاظ معتبر بودن مشکلی ندارند ولی چند تا نقطه ضعف دارند که باعث شد من دیگه از این سایت ها هم استفاده نکنم.

 

مشکل اول اینه که حجم معاملاتشون کمه و با سرمایه بالا نمیشه کار کرد ، مشکل دوم اینه که شما وقتی یه معامله باز میکنی برای بستن اون معامله حتما باید یه نفر لفظ شما رو برداره و خیلی وقتا که حرکات شارپ در بازار داریم شما با این که معاملت تو سوده ولی نمیتونی ببندیش.

 

مشکل سوم اینه که همیشه باید پشت چارت باشی و نمیتونی برای معاملت حد سود و حد ضرر بزاری و بری دنبال زندگیت چون احتمال کار نکردن حد ضرر زیاده.

 

مشکل چهارم اینه که خیلی وقت ها با نوسانات شدید دلار بازار وحشی میشه و چون حد ضرر اتومات نداری کال مارجین میشی.

 

مشکل پنجم که خیلی هم رو مخه اینه که بازار خیلی زیاد تعطیل میشه و اکثرا نرخ نیست و همچنین شما شب ها نمیتونی ترید کنی چون بازار بسته هست.

آسا گلد (صدرگلد) و کیوان گلد

به خاطر همین مشکلاتی که خدمتتون عرض کردم دیگه از سایت ها و اتاق های معاملاتی استفاده نمیکنم.

💠 پس کجا و چگونه معامله کنیم؟

 

به عنوان کسی که سال ها در این بازارها بودم میخوام تجربیاتم رو در اختیارتون بزارم تا شما دچار ضرر نشین.

اگر میخواین به صورت حرفه ای تو بازار طلا فعالیت کنین اول باید اصولی و خیلی کامل  آموزش ببینین چون اگر برای آموزش هزینه نکنین مطمئن باشین که چند ده برابر اون رو در بازار ضرر میکنین و در آخر هم شکست میخورین.

 

و بعد از اینکه آموزشتون رو تکمیل کردین  بهتره از صرافی ها  و بروکر های معتبر استفاده کنین و روی انس طلا و سایر جفت ارز ها معامله کنین.

 

حالا در کنار اینکار میتونین با یه سرمایه کم در سایت های معاملاتی هم ترید کنین و روزهایی که بازار باز هست و هیجانی نیست ترید هاتون رو در بازار طلای ایران انجام بدین ، البته وقتی لذت ترید در بازار های جهانی رو تجربه کردین بعید میدونم تو بازار ایران ترید کنین😁

 

 

💠 چقدر طول میکشه تا من تو بازارهای مالی به درآمد برسم؟

وقتی با اکثر افراد تازه کار که برای مشاوره پیام میدن صحبت میکنم انتظار دارن خیلی زود و بدون زحمت و تلاش زیاد به موفقیت برسن.

 

وقتی میگم آموزش ببینین و تمرین کنین میگن آموزش هاتون طولانی هست یا بعضیا میگن چرا آموزش هاتون پولیه و کلی بهانه میارن برای اینکه حوصله تلاش کردن رو ندارن.

 

 

منم میگم عزیز دلم برای اینکه بتونی یک دانشگاه دره پیت دولتی قبول بشی باشد چندین بار کتابهای درسی رو بخونی هیچ کلاس آموزشی بری معلم خصوصی بگیری کتابهای تست زنی و ……..


حالا به نظرتون کاری که بتونه کل زندگی مالیتون رو عوض کنه ارزش چند سال زمان گذاشتن و آموزش دیدن رو نداره ؟ 😏😏

 

ارزش 4 قرون هزینه دوره آموزشی نداره؟ ارزش این رو نداره که روزی چند ساعت زمان بزاری و تمرین کنی؟

در کل پول مفت در هیچ جای دنیا به دست نمیاد و باید براش تلاش کرد بازار های مالی هم از این قاعده مستثنی نیستند اما اگر شما اصولی آموزش ببینین و زیاد تمرین کنین خیلی سریع میتونین به سوددهی برسین.

💠 برای آموزش معامله گری در بازار طلا باید در کدوم دوره شرکت کنم؟

اگر به دنبال یک دوره آموزش نوسان گیری در بازار طلا هستید که به صورت حرفه ای و تست شده باشد ( شامل بهترین استراتژیهای  نوسان گیری باشد) ثبت نام در این دوره ، بدون شک می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه ی نوسانگیری در بازار طلا باشد.

 

برای موفقت تو بازار طلا دیدن این دوره از نون شب براتون واجب تر هست ، چرا که در این دوره حرف هایی رو میشنوین که هیچ جا بهتون نمیگن!!

در دوره نوسانگیری طلا صفر تا صد تحلیل و معامله گری در بازار طلا آموزش داده شده و شما میتونین با استفاده از این دوره به یک معامله گر حرفه ای تبدیل بشین📈

در ضمن در این دوره صرافی معتبر و امن برای ترید با خیال راحت در بازار طلا معرفی شده است.

برای شرکت در دوره نوسانگیری طلا روی لینک زیر کلیلک کنین

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://incomenet.ir/?p=13056
اشتراک گذاری:

نظرات

4 نظر در مورد نحوه معاملات طلا در اتاق های تلگرام و سایت های معاملاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من تو این دوره شرکت کردم یکم طولانیه ولی واقعا کاربردی و بدرد بخوره باید با دقت و علاقه بشینی پای کامپیوتر و یاد بگیری ممنون از شما مجید اقا بخاطر این دوره که خیلی شیرین و واظح توضیحر دادی
    عشقی داداش

    لایک

  2. سلام و روز بخیر
    من این دوره رو خریداری کردم و مشغول دیدن دوره هستم فقط یه سوال با توجه به مطالب بالا که در مورد کانالهای تلگرامی گفتین خوب ما چطوری صرافی و بروکر معتبر پیدا کنیم ؟؟؟

    لایک

  3. باعث خوشحالی و سعادت هست که جوونی مثل جناب آقای آهنگری با این سن و سال کمشون دارای تجربه های موفق ترید برتر هستند و اینجا مطالب را ساده واضح و کاربردی آموزش دادند .از دوره راضی هستم و این دوره را پیشنهاد میکنم

    لایک